четверг, 11 мая 2017 г.

Логоритмічні ігри для корекції заїкання у дітей



«Музиканти»
Мета. Узгоджувати ритм рухів з мовленнєвим ритмом, розвивати мовленнєве дихання.
Хід гри:
Дитині пропонується промовляти ряд поєднаних складів. Склади зі звуком [а] промовляються плескаючи в долоні, склади зі звуком [у] – відстукуючи по столу.
а) да – ду, да – ду, да – ду, да – ду;
б) да – да – ду, да – да – ду, да – да – ду;
в) ду – ду – да, ду – ду – да, ду – ду – да;
г) ду – да – ду, ду – да – ду, ду – да – ду.

«Звукові доріжки»
Мета. Розвиток мовленнєвого дихання, співвіднесення мовленнєвого ритму із зорово–руховими координаціями.
Хід гри:
Дитині пропонується на видиху промовляти голосні звуки (склади), проводячи пальцем по доріжці. Основною умовою є співвіднесення тривалості звучання з довжиною доріжки (голос звучить, поки рухається рука по доріжці).

«Танець вітру із хмаринками»
Мета. Вироблення сили, об’єму видихуваного повітря під час рухової координації.
Хід гри:
Логопед пропонує одній дитині стати вітерцем, а іншим – хмаринками. Під повільну мелодію «хмаринки» танцюють. «Вітерець» танцює біля них і намагається здути якнайбільше «сніжинок».
(Сніжинками можуть слугувати клаптики вати чи інший підручний матеріал).
Мелодія зупиняється і підраховується кількість «сніжинок», що впали. Потім діти міняються ролями і вітерцем стає інша дитина.

«Заспокой ляльку»
Мета: розвиток тембру голосу, мовленнєвого дихання.
Обладнання: дитячі стільці і ляльки за кількістю дітей.
Хід гри::
Діти сидять і тримають ляльок. Педагог говорить дітям, що ляльки плачуть і їх треба заспокоїти – заспівати колискову.
Дорослий сам показує, як треба качати ляльку і тихенько наспівує на звук «А» мотив колискової. Під музику діти качають ляльок і тихо співають.

«Відлуння»
Мета: розвиток сили голосу та мовленнєвого дихання, активізація м’язів губ та нижньої щелепи.
Хід гри:
Діти під повільну спокійну музику ходять по залу та уявляють, що гуляють по лісу – збирають гриби та ягоди. Потім діляться на дві групи. Одна група дітей йде у один кінець залу, друга – у протилежний. Музика стає більш гучною та тривожною. Перша група дітей гучно кричить: «АУ – АУ – АУ!», а друга відповідає їй тихо «ау – ау - ау» під тиху музику. Перекликаючись, дві групи дітей зустрічаються і йдуть під бадьору музику із лісу додому.

«Чуємо дзвін і знаємо, де він»
Мета: розвивати слухову увагу дитини, координацію в просторі.
Хід гри:
Попросіть дитину закрити очі і задзвоніть в дзвоник. Дитина повинна повернутися обличчям до того місця, звідки чути звук і, не відкриваючи очей, рукою показати напрям.

                                                                                    «Емоції»
Мета: розвивати м’язи обличчя, слухову увагу дитини.
Хід гри:
Педагог пропонує дитині передати емоції: радість, здивування, захоплення і сум під відповідну музику.

Комментариев нет:

Отправить комментарий