четверг, 25 мая 2017 г.

Вправи для обстеження фонематичного слуху



1. Повторити:
па-ба; да-та-да; ми-мі; ба-ла-ба-па; да-та-та-да; ви-ві-ви.

2. Виділити звук серед інших:
«у» серед а, у, о, и, і
«н» серед б, т, д, н, п

3. Повторити:
бак-лак-мак-так
пити – бити – лити
шапка – сапа – лапка

4. Звуковий аналіз:
а) виділення першого голосного: Іра, Аня, Оля, Едик.
б) виділення останнього приголосного: кіт, мак, сом, сон.
в) виділення приголосного всередині слова: вухо, бабуся, танк.
г) виділення голосного всередині слова: бак, бік, сир, пес, рот.

5. Диференціація звуків:
Повтори:
(с-ш) Кішка сидить біля миски
(ж-з) У Жені заболіли зуби.
(с-з-ц) Соня миє в тазу зайця.
(с-ц) Учні садили на садовій ділянці часник.
(с-щ) Саня піймав щуку.
(т-д) Два дельфіни десять днів дивували дітлахів.
(р-л) Дятел сидить на дереві.
(к-г-х) Костя купив гумки і кубики. Катя купила хліб.
(н-нь) У Ніни ноти. У Діми диня.
(ль-йот) Ліля їздила в Ялту. Оля їла яблуко.

Комментариев нет:

Отправить комментарий