«Відгадай звук»
Послухайте, спробуйте відтворити й запам’ятати різі звуки (побарабанити пальцями по столу, провести по поверхні стола лінійкою, потерти долонею одна об одну). Заплющіть очі і уявіть, що саме я зроблю зараз.
«Відгадай музичний інструмент»
Діти по черзі обертаються спиною до педагога і намагаються на слух визначити музичний інструмент, яким він скористався.
«Так чи ні»
Вихователь називає різні іграшки, предмети. Якщо вихователь неправильно називає іграшку, діти піднімають руки вгору.
«Відгадай виконавців»
Діти поділяються на 2 команди, яким роздаються різні музичні інструменти. Кожен оркестр придумує свою мелодію, що складається з послідовного звучання 3-5 інструментів. Представнику з протилежної команди зав’язують очі і дають послухати мелодію. Дитина повинна назвати правильну послідовність звучання інструментів.
Рухлива гра «Гучно – тихо»
Логопед призначає ведучого та пропонує йому заплющити очі. Потім ховає якусь іграшку ( у шафу, за спиною одного з дітей…) та пропонує ведучому знайти цю іграшку, орієнтуючись на силу ударів барабана. Якщо дитина підходить близько до того місця, де знаходиться іграшка, барабан б’є гучно, якщо віддаляється - барабан звучить тихо. Цю гру можна повторювати, використовуючи замість барабану дзвоник, плескати в долоні, стукати молоточком по столу.
«Знайди помилку»
Дітям пропонується знайти помилку у віршованих рядках.
Рік пішов гуляти в сад.
Не дійшов, бо повз назад.
Кинула шишку на мене зозуля.
В мене на лобі з’явилася куля.
Ми з братом лісники від роду:
Пиляємо палкою колоду.
Мені мама до сніданку
Подає солодку банку.
Я вдягнув новий салат,
А він виявивсь до п’ят.
Пригріло сонечко як слід –
І на Дніпрі розтанув дід.
«Спіймай звук»
Логопед пояснює дітям, що їм слід «спіймати» певний звук. Наприклад: «а». Далі логопед вимовляє ряд звуків: «а, о, у, у, і. а, е, и». Діти плещуть у долоні тільки тоді, коли почують звук «а». Відпрацьовувати можна будь-який звук, склад або слово з даним звуком.
«Скільки складів»
Логопед називає ряд складів, наприклад «На-на-на-па». Діти визначають, який склад був зайвий.
Потім складові ряди ускладнюються, наприклад: «на-но-на», «А-га-ка-ка», «па-ба-па-па».
«Відшукай свою картинку»
Логопед називає кожній дитині склад, наприклад: А, мо, му, ми, ме. Далі пояснює, що дітям слід відшукати слово, яке починається на цей склад.
Дякую за таку корисну інформацію, завдяки вам зможу підготуватися до іспиту на відмінно)
ОтветитьУдалить