пятница, 24 февраля 2017 г.

Автоматизація свистячих звуків

Звук С.
Загадки:
Собою не птиця,
Співати не співає,
А хто до хазяїна йде,
Знати дає. (Собака)
***
Сопе, хропе, часом чхає
Сюди, туди зазирає,
На морозі замерзає,
Бо одежини не має. (Ніс)
Вірші:
«Сонечка умита » Г. Бойка
Здивувалось сонечко
На маленьку сонечку,
Сонечка умита,
Сонечка одіта,
Чисті черевички
У косичках стрічки.
Усміхнулось сонечко
До малої Сонечки.
***
«Соловей» В. Ладужця
Соловей, соловей
Прилетів до дверей
Сядь до мене на поріг,
Я спекла тобі пиріг.
Чистомовки:
СА-СА-СА – навколо краса
СО-СО-СО – у Соні колесо
СИ-СИ-СИ – вуса у оси
СУ-СУ-СУ – ми побачили косу
СЕ-СЕ-СЕ – Сергійко сумку несе
АС-АС-АС – ми купили ананас
ЕС-ЕС-ЕС – бігає пес
ИС-ИС-ИС – написали лист
ОС-ОС-ОС – взяли пилосос.
УС-УС-УС – гарний фокус.
СА-СА-СА – летить оса
СУ-СУ-СУ – тато прогнав осу
СО-СО-СО -  не кусай мене осо
СИ-СИ-СИ- не боюся я оси          
Скоромовки:
Сом сердитий спить на сонці, сивий вус сховав в котомці.
Спить старий сердитий сом, сниться сому сьомий сон. 
У маленької Сані перекинули сани. Тепер у Сані нові сани.
Сіла сова з совенятками. В совиній долині.

Звук З.
Загадки:
Без рук, без олівця малює без кінця. (Мороз)
 ***
Ліз Мартин через тин,
Сам переліз, а голову
На тину лишив. (Гарбуз)
Вірші:
«Біла мишка» В.Заєць
Бігла мишка повз лісок
Вкрасти з поля колосок.
А сова сказала: -Зась!
В нірку лізь і не вилазь
***
Зима морозяна на дворі,
Замети білі на землі.
Зоріють в небі ясні зорі
Заснули зайчики малі.
Чистомовки:
ЗА – ЗА – ЗА – тут прив’язана коза
ЗУ – ЗУ- ЗУ – відв’яжу козу
УЗ –УЗ – УЗ – я ж не боягуз
ЗИ – ЗИ –ЗИ – не чіпай кози
ЗУ – ЗУ – ЗУ  — боюся грозу.
УЗ – УЗ – УЗ - на паркан повись гарбуз.
АЗ – АЗ – АЗ – під водою водолаз
ЗУ – ЗУ – ЗУ  – багаж везу
ЗИ – ЗИ – ЗИ – ростуть берези
ОЗ – ОЗ – ОЗ  – тріскучий мороз
ЗЕ – ЗЕ –ЗЕ  – автобус діточок везе

Приказки:
Згода будує, а незгода руйнує.
Як корова язиком злизала.
Скоромовки:
Зайчик зілля з’їв у Зіни, захотів заїсти сіном.
Зіна зойкнула у сінях: — Де ж узяти зайцю сіна?
***
Захар заліз на перелаз
Захарку злізь! Захарку злазь!
Зумів залізти
Знай, як злізти.
***
Під березою в грозу
Заховав Захар козу


Звук Ц.
Вірші:
Цап до цапа в гості йшов.
Цап дороги не знайшов.
А за цапом цапеня
Бігло зразу навмання.
***
Цап забрів у двір рогатий –
Цуценя втекло до хати.
Цілу  ніч  йому не спалось –
Цапа  цуценя боялось.
Чистомовки:
Ац-ац-ац – вибивали  ми  матрац
Иц-иц-иц – не  чіпай,  Маруся,  шприц
Ац-ац-ац – будували  ми  палац
Ац-ац-ац — вибивали ми матрац
Це-це-це – виглянь  у  віконце
Це-це-це – знайшла  курка  яйце
Це-це-це — сходить сонце
Це-це-це — вітер дме в лице
Иц-иц-иц — не чіпай, Оленко, шприц    
Скоромовки:
Летів горобець, сів на хлівець,
Як вийшов стрілець, то утік горобець.
Напекли млинців, позвали кравців,
А кравець за млинець — та й побіг у танець.  
***
Гриць малює олівцем
Гусеницю з горобцем.
***
Цеберку цесарка в крамниці взяла,
В цеберку цесарка яєць нанесла.


Звук ДЗ.
Вірші:
Муха цілий день дзижчала,
Павуку надокучала.
- Не дзижчи, - він каже мусі.
Бо дзвенить мені у вусі.
***
Раз, два, три, чотири
Козі дзвоника вчепили,
Коза бігає, кричить,
Просить дзвоник відчепить.
Загадка:

Він дзвенить, лунає, усіх дітей скликає. (Дзвоник).

1 комментарий:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. Я колись мав труднощі з фінансуванням свого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою lfdsloans@outlook.com Інформація про WhatsApp ... +1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить